Tuesday, 26 July 2011

Panasnya....


Ptg tadi g pasar,dlm kul 6 dgn ain kecik...time dah kat pasar, pergh...ramainya org...dah la sesak...jalan tu plak ingt jalan diowg kew? lau boley, nak beratur wat satu barisan...ai,geramm...nasib baik la aku pon nak membeli kat pasar tu, lau x xde maknanya aku nak bersesak2 kat situ..then bile nak beli makanan, makanan plak bnyak dah abes...ai, xtau la lau bulan puasa nanti cam ne...em, sebnrnya nak cite pasal cuaca ari nie...fuhh, panas betul...smpai aku ckp dgn ain kecik time otw nak balik kolej, ai rase cam nak mandi air telaga jew...sejuk sikit...ce korg pikir, kte nie skrg duk kat ne?kolej ade ke air telaga...lau air tangki ade la...hahahahaha...kang lau aku g naik tangki kat blok intan tu kang, roomate aku ckp aku nak bunuh diri...sebab ape, haa....korg pikir2kan la ye especially wahai roomate ku cik tetra n cik su...hehehe...

k la, setakat ni dulu entry kali nie...nak g wat asgment... :)

p/s : Disarankan agar jagan memakai pakaian yg berwarna gelap, disarankan juga menggunakan topi atau   sunblock kerana besok merupakan jarak terdekat antara matahari dengan bumi dan besar kemungkinan akan ada peningkatan suhu sehingga 4 darjah C selama 4 hari berturut2...Sila perbanyakkan minuman air mineral atau air masak. Jangan lupa sebarkan info inikpd keluarga terdekat...
  
      

8 comments:

Cik Tetra said...

hahahahahaha..kak dhiya jgn buat laWAK boleh tak...hahahaha...ooo..kite tau motif akak nak naik tangki..bukan nak mandi..tp nak mencari publisiti kan..nak suruh lee seungi dgn yong hwa dtg sini..cettt!!! hahaha.. :D

d-are said...

hehehehe...ala,lau diowg dtg pon wahi tumpang sekaki...uweekkk....

Cik Tetra said...

hahahaha..of coz la kita kan exco publisiti...mesti la kena tumpang sekaki..senang citer kite jadi PA akak kalau akak buat keje gile tu..ahahaha

*motif nak tumpang glamour je..hahahaha.. :P

d-are said...

owh,ade udang disebalik batu rupanya...ingtkan nak tumpang mandi sekali kat atas tue...hahahaha...

cahaya mata said...

haha!! kak dhiya wat lawak nk mandi air telaga.hot gitu kak dya berkemban..haha

d-are said...

amboi ain,bergurau ea...idokle smpai berkemban....hahahahahhaha..... ;)

ZackJ said...

tempayan kat belakang umah tu kan ada, bawa je gi kolej..air tempayan sejuk tau..

d-are said...

eh2,mane plak dtgnya tempayan nie...Ei,tipu2...

nOW pLayiNg